Popular Post

Selasa, 1 Jun 2010

LifeLine4Gaza

Misi keamanan antarabangsa ke Gaza diserang Israel laknatullah. Menyedihkan, kerana ramai yang telah terkorban. Walaupun begitu, mereka telah syahid. Kita bagaimana? Hati mereka semua amat mulia. Menjadi sukarelawan menghadapi musuh ketat dunia itu.

Ingatlah wahai dunia sekalian, Israel adalah musuh Islam sejak zaman para nabi, dan mereka juga adalah musuh kepada semua bangsa dan agama lain yang tidak sebulu dengan mereka. Isu mereka ini bukan sahaja perlu dititikberatkan oleh umat Islam semata, tetapi seluruh umat dunia. seluruh bangsa, kita mesti memerangi mereka sehingga akhirnya. Mereka akan memperlakukan kita sewenag-wenang mereka. Kerana pada mereka kita adalah " kuda-kuda tunggangan, haiwan, dan boleh diperlakukan sebagaimana yang mereka kehendaki.

Kekejaman mereka sedia kita maklumi dahulu lagi. Tapi apalah daya kita yang lemah ini. Mereka menguasai semua kuasa besar dunia bagi menjadi tulang belakang mereka yang utuh. Kuasa-kuasa yang telah diperbodohkan dan diperkotak-katikkan mereka. Mereka tersenyum bangga. Tapi kita masih terlena leka.

Jadi, bangkitlah duhai umat dunia! Kita kecam tindakan kejam Israel. Umat yang penuh dendam kesumat kepada seluruh umat. Jangan kita beri muka kepada mereka lagi. Mereka harus diajar! Mereka bangsa yang kurang ajar walaupun telah ramai Para Nabi diutuskan kepada mereka dahulu. Mereka tidak mahu diajar. Mereka angkuh dan bongkak.

BOIKOT LAH ISRAEL! Jangan kita rasa rugi tidak menggunakan barangan mereka yang diuar-uarkan sebagai "lebih kualiti", sebaliknya kita semua hanya dikaburi mereka. Malah rasa banggalah, keran itu satu jihad fi sabilillah. Cuma itu yang kita mampi, untuk berperang melawan mereka yang sarat dengan kelengkapan senjata canggih, seolah menjadi mustahil. Jadi, kita sokong usahawan Islam terutamanya bagi meningkatkan ekonomi umat. Jika ekonomi kita kukuh, kita tidak akan bergantung kepada yang lain lagi. Kita perlu berdikari. MESTI.

Salam Jihad Perangi Israel!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan