Popular Post

Rabu, 6 Oktober 2010

Gigi adik





Semoga anda semua sihat-sihat selalu. Kalau demam, cepatlah dapatkan rawatan di hospital. Zaman sekarang ni bahaya jika kita masih mengamalkan sikap "lengah2" dan "tak endah". Ia akan memberi kesan buruk kepada diri anda sendiri.

Beberapa hari ni saya rasa tak sedap badan. Leher saya terasa sengal2. Pada hemat saya, itu mungkin kesan daripada saya terlalu menumpukan pada kerja-kerja yang semakin bertimbun. Baru saja 2 hari ni kerja saya kembali surut dan licin :)

Pulang ke rumah semalam, saya rasa ngilu pada dagu dan mulut saya terasa kurang selesa. Bila saya "check" sebab musababnya, rupa2nya gigi bongsu saya nak lahir. Aduh, macam mana ni? Otak saya berputar. Mesti tak tinggi dah lepas ni..(macam la sebelum ni meninggi banyak sangat)

Lebih mengerikan bila saya rasa "gigi adik" 2 nak keluar pada 4 penjuru mulut saya. Seperti yang pernah saya lihat sebelum ni, seksa sangat mereka yang nak tumbuh gigi bongsu 2. Itu baru 1, kalau 4 sekaligus? :( lebih sakit la kot...huk3 takot juga bila difikir2kan.

Apa pun, itu semua memang dah ditetapkan. Kalau bukan sekarang, lambat laun keluar juga gigi2 2... Semoga kesakitan 2 tak menghalang dan mengganggu tugas saya seharian.

Selamat Hari Lahir, giGI adIK!

1 ulasan: