Popular Post

Selasa, 12 Mei 2009

Dlm takut, ada gembire...



Hai sume...
akhirnye dapat jugak aku tulis bolg aku ni setelah sekian lame aku wat..kui3
Bz giler dok kat uamh...
Xda mase nak buang mase,
siang aku sentiase fit dgn xtvt,
malam...
aku g kilang wat taik mate dgn cepatnye...
ngantok cpt je dtg,
so aku pon on je lah...hahaha

Skarang aku amek lesen memandu kete...
syok jugak
tapi aku ni cepat gelabah puyuh...hahaha

Xpe,belom pandai lagi,kite buat dulu...

1st time dlm hidup aku tekan2 break kete,
cluch,minyak kete...
ohoho,interesting!!!

Aku harap aku dapat wat sume ni dgn lancar,
lagi pon aku cume da xsampai sebulan je lagi nak habiskan sume ni...

Moge2 mudahlah aku dapat wat dgn cemerlang,
nanti dapat jalan2 bawak kete plak...
even aku xpandai pon drive motor..hahaha

Ingat lagi aku jatuh motor,
aku terlanggar pasu kat depan umah 2,
mgamok sendiri aku,
entah nak marah sapa,
aku yang xreti,hua3
at last,aku decide xnak blaja dah...

Tapi teringin gak,
bile aku mintak diorang ajarkan,
sapa pon xnak ajar dah,huk3
pakse rele ja lah hati ni...
pasrah je...huhu
xpelah,lupekan je,
mak aku pon xkasi bawak motor...
aku kan anak mak,
so roger n out lah!haha

Anywhere,aku kene bagi fokus,
kalu sume nak kejar,
tapi xok,
wat per,
so,FOKUS pada sasaran...hehehe

*Aku nak maju,korang ikot aku++

Tiada ulasan:

Catat Ulasan