Popular Post

Rabu, 13 Mei 2009

semalam,hari ini dan akan datang...


Ah,
lengoh2 badan aku xlega lagi..
walaupon dah 2hari berlalu latihan kete kali ke2,
aku teralu gelabah,
2 yang jadi sakit2 sangat badan ni,huhuhu
xpe lah,baru kali ke2 aku bawa kete,
mstilah takot gak,
yelah drive kat mean road...
dah r berselisih dengan lori2 besar,
takot gile,
kecot2 gak perot aku dibuatnye..
sampaikan abg.din;cikgu yang ajar aku 2
cakap aku ni,berani tapi takot!huhuuu

Aku xsabar sebenarnye nak dapat lesen P,
mase aku g wat lesen L tempohari,
gumbira gle rasenye hati aku...
aku dah boleh memandu kat jalan..hihihi

Tapi pag semalam,
sepatotnye aku da latihan,
tapi abg.din xdapat dtg,
cz anak die kene check mate kat hospital..
uh,cian..moge2 cepat semboh..
walaupon aku xlah tanye lebih2,sakit pe anak die 2...

Tapi,
punyelah bersemangatnye aku hari tu,
aku ciap kul4 lagi..
Sedangkan,abg.din akan dtg dlm area kul8.15!
Lihatlah betapa semangat aku ciap...haha
tapi hari ni pulak cancel..huhu
xpelah,maybe ada halangan y Dia xmahu aku terlibat,kan?
hmm...
pe pon,kite kene fikir positif n berfikiran terbuka
dengan segala yang kita hadapi...
semuanya ada hikmahnya...

Hari ni,
aku dah targetnak siapkan menjahit,
2pasang lagi baju tempahan yang still xsiap lagi..
Kadang2 malas 2 datang jugak,
yelah melawat aku yang dah lame jadi rajin sejak duk kat uamh ni...hihii
TApi aku xleh terime lagi,
kunjungan "malas"...
cz skrg aku kene jadi kawan baik "rajin" je,
kat uamh dah semakin busy...
mane x nye,
kenduri dah xlame lagi,
tapi macam xda ape je yang akan berlaku kat umah ni,
kami mcm xready langsung..
kalu kak Ta tau,mesti da cket terase kat hati die..huhuk
Pe pon,kami akan cube wat yang terbaik untuk kenduri pertama kat uamh kami ni...

Yang paling gumbira bile aku dengar,
Datok akan datang seminggu sebelom kenduri berlangsung..
lame sangat aku xjumpe Datok,
juz tengok dlm gambar je,
nanti boleh lah aku lepaskan
segala kerinduan kau pada Datok,
walaupon,
hati di sudut kecil hati aku,
xsempat bertemu nenek,
die pergi dulu...
moge rohnya dirahmati dan dicucuri rahmat dari Ilahi..
aminnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan